Forside > iPad Applikationer, Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Bliv inspireret ved at nyde andre fotografers arbejde.

Bliv inspireret ved at nyde andre fotografers arbejde.


En af de bedste måder at blive bedre på er at lade sig inspirere. Inspiration kan bl.a. være med til at du får taget flere billeder og derved mere erfaring.

Der findes mange gode gallerier her på nettet, som man kan sidde og surfe rundt på. Jeg har blogget om flere tidligere.
Men så faldt jeg over denne applikation PicStroom til min iPad, som lader mig hente billederne ind fra forskellige hjemmesiders streams.
Gratis versionen tillader 4 streams, og for kr. 18 har du ubegrænset muligheder.

20110727-123930.jpg

Det er dog ikke alle mine inspirationssider, der har et stream😦

Bemærk at du også kan loade streams fra Dropbox gallerier, hvilket er lidt smart.

Hvis du henter denne app ned og finder nogle gode streams, så hjælp os andre ved at poste dem som en kommentar herunder🙂

  1. 21. september 2011 kl. 06:37

    Nu er der et stream fra 1x.com om end det er små billeder.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

