Forside > Sjov :-) > Et billede hver dag i 8 år

Et billede hver dag i 8 år


Jeg tror de fleste fotografer – på et elle andet tidspunkt – har haft lyst til at eksperimentere med at tage et billede, af det samme motiv, igennem en længere periode, for derved at se udviklingen.

Jeg forsøgte på et tidspunkt at tage eet billede (næsten) hver dag af en mark i Birkerød, som jeg kørte forbi hver dag på vej på arbejdet. Nu havde jeg set denne mark igennem et år, fra der blev sået til den blev høstet, til den var dækket af sne, og til forårets dådyr, der løb hen over samme mark.

Desværre var jeg ikke så vedholdende som JK Keller i videoen herunder, som tog et billede af sig selv – hver dag – igennem 8 år.

Spændende at se hvordan han skifter udseende igennem denne korte video.

Kender du til andre lignende projekter, så smid et link ind i kommentarfeltet.

Kategorier:Sjov :-) Tags:
  1. Tonnya
    24. juni 2011 kl. 07:02

    Sjovt input !
    Og tak for en god blog 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

