Forside > IPad, iPad Applikationer > Sæt et vandmærke på dine billeder på din iPad

Sæt et vandmærke på dine billeder på din iPad


Jeg har tidligere blogget om app’en “Impression“, som kan bruges til at tilføje vandmærker på ens billeder, direkte på ens iPad. Seneste  version af denne app har fået tilføjet den lille sladrehank til Apple, der kræver at jeg skal afgive min GPS-position (m.m.) for at kunne bruge denne app. Jeg er modstander af denne funktion, når det eneste den gør er at give Apple informationer om mig, der kan målrette deres markedsføring, samt viden om mig. Derfor var det tid til at finde en ny applikation og så faldt jeg over denne nye applikation: “iWatermark“.

iWatermark kommer i en gratis version, der efterlader deres  eget vandmærke på dine billeder, og i den professionelle version, so koster kr. 6,-

Har du en iPad2 (eller iPhone) så kan du tage billeder direkte med applikationen. Som udgangspunkt henter jeg billeder ind fra standardbiblioteket.

Når du har valgt/taget et billede, så kan du vælge imellem de forskellige predefinerede vandmærkeskabeloner, så som Confidential, Top Secret, Indsat dato, Copyright og 24 andre.

Men du kan naturligvis også vælge at designe din egen skabelon. Applikationen giver fantastisk mange muligheder for at skabe din egen skabelon. Du bestemmer naturligvis font, størrelse, farve, gennemsigtighed, vinkel og kan indsætte dato, klokkeslet og symbolerne ©, ® og ™.

Køber du applikationen får du også mulighed for at indsætte billeder, designe QR-koder og indsætte din underskrift.

Alt i alt en god lille applikation til os, der af og til redigerer billeder på vores iPad og sender dem eller uploader dem.

Applikationen ligger nu blandt mine favoritter 😉

 

 

 

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

