Forside > Causerier, Fototeknik, Sjov :-) > Snapshot: Hævnen er sød.

Snapshot: Hævnen er sød.


I fredags var det folkeskolernes sidste skoledag for de afgående klasser, og jeg havde lovet at stille op som fotograf, og sikre min søns klasse nogle minder fra dagen.

Under den traditionelle vandkamp havde jeg søgt dækning under et lille halvtag, da det også regnede ned ovenfra. De store havde overtaget og magten over den eneste vandhane, der kunne bruges til at fylde vandpistoler med.

Men så spottede jeg denne lille knægt, som havde fundet en skøn løsning.

Nyd lige hans øjne….”Hævnen er sød”… 🙂

Teknisk ville jeg gerne have været i øjenhøjde med ham.

Kategorier:Causerier, Fototeknik, Sjov :-) Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

