Forside > Causerier, IPad > Nu med iPad2

Nu med iPad2


Så blev jeg opgraderet, og vil i den kommende tid checke hvordan den hurtigere processor indvirker på programmer, som f.eks. PiRAWnha.

Jeg har allerede fået hentet nogle programmer, der benytter kameraet i iPad2’eren, og forudser at det skal der nok komme nogle flere indlæg om, hvor kameraet (eller video-funktionen) skal bruges til at dokumentere.

Et lille fif til andre upgradere: HUSK at overføre dine indkøb 😉

Kategorier:Causerier, IPad
  1. Martin Lundemann
    11. maj 2011 kl. 17:11

    Hvordan overfører man uden omkostninger?

    En anden ting jeg måske kan spørge om er, at Jeg allerede har brugt 3 af mine mulige opkoblinger til min IPad…. Kan de nulstilles, eller hvad gør man når den sidste er brugt, og computere eller harddisken udskiftes.

  2. 11. maj 2011 kl. 21:10

    Mht. overførsel, så højreklikker du på din iPad/iPhone/iPod i venstre kolonne i iTunes, og vælger “overfør køb”.

    ;ht.dine opkoblinger, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig her…

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

