Forside > Fototeknik, IPad, iPad Applikationer > Download iPad app’en “Bokeh” gratis idag

Download iPad app’en “Bokeh” gratis idag


Forleden anmeldte jeg en applikation, der viser Focus, DoF, mv.  Du kan læse mit review på denne ganske spændende applikation her:

iPad: lær om bokeh (Fokus, Lukketid, DoF, Zoom) på en flot interaktiv måde

Jeg har netop modtaget en mail fra programmørerne, der oplyser mig at denne app er gratis NU på iTunes, idet de gerne vil promovere den og have kritik.

Min primære kritik af denne app er at den netop kostede kr. 12,-, får når man har været igennem den, så bruger man den nok ikke mere.

Klik på linket ovenfor for at komme til mit indlæg om denne app, samt linket til app’en i iTunes.

.

  1. Martin Lundemann
    11. maj 2011 kl. 17:14

    Tak for orienteringen. Den ligger nu på Ipad’en 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

