Forside > iPad Applikationer, Mobilrelaterede > Har du husket at aktivere “Find my iPad (iPhone)” funktionen?

Har du husket at aktivere “Find my iPad (iPhone)” funktionen?


Nogle gange går det lidt stærkt og vi kommer til at lægge vores iPad eller mobiletelefon fra os.
Da jeg betalte for min mobileme-konto (urealistisk for dyrt) var værktøjet “Find my iPhone” til sidst den eneste del af mit abonnement, som jeg gerne ville betale for.
For flere måneder siden bekendtgjorde Apple at de nu gjorde det muligt for alle, at benytte denne service gratis.
Jeg har selv lige fået forlagt min iPad og var derfor glad for at have installeret denne service, at jeg lige slår et slag for dette her. Bemærk- det er gratis.
20110407-112531.jpg

Det kræver altså ikke længere en Mobileme-konto, men du skal blot bruge den konto, som du bruger på iTunes.

Du finder en vejledning her: http://www.apple.com/ipad/find-my-ipad-setup/

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

