Forside > Uncategorized, Værktøjer > En gentagelse: Få dig en Dropbox

En gentagelse: Få dig en Dropbox


DropBox får min største anbefaling. Det er et ganske uundværligt værktøj i dagligdagen og for mig et “must” på lige fod med min mailboks.

At have tilgang til sine dokumenter og billeder uanset hvilken enhed man er på, det være sig PC, Mac, iPad, Android-telefon, iPhone så har man tilgang til sine data. Og sidder man ikke ved egen PC, jamen så logger man på via en browser.

Endelig muligheden for at dele indholdet af en undermappe med venner, projektdeltagere, modeller, mv.

Jeg har tilbage i august 2010 skrevet dette indlæg om DropBox. Læs dette og få dig en gratis Dropbox🙂

Du kan også klikke på dette link for at få dig en gratis Dropbox.

Kategorier:Uncategorized, Værktøjer Tags:
  1. Steen Møller
    10. marts 2011 kl. 15:40

    Enig, Dropbox er perfekt. Måske også lige et lille positivt slag for “Evernote”, hvor du kan samle alle dine noter og automatisk har adgang fra alle apperater i opdateret version så snart du åbner programmet. På Ipad’en kan man jo så have et lille tegneprogram til frihåndstegning, som man kan lave en lille skitse på og ligge ind i sine noter på lige fod med billeder, links, screen dumps etc.

    Er der andre MUST programmer/applikationer

    • 10. marts 2011 kl. 20:48

      Hej Steen
      Jeg er ganske enig mht. “Evernote” og hvis du søger på min blog her, så finder du Evernote omtalt flere gange. Jeg har naturligvis selv Evernote installeret.
      Jeg har ikke lige set Evernote, som et redskab til fotografen, men du har ganske ret. Jeg må skrive et indlæg om Evernote:-)

      Af andre ikke fotorelaterede MUST programmer kan anbefales at samle sine RSS-feeds i Google Reader, med app’en MobileRSS: https://thephotographersblog.wordpress.com/2010/12/20/bliv-inspireret-ved-at-bruge-rss-feeds/

      Naturligvis skal mails, kalender og kontakter over på Google, men de indlæg har du sikkert allerede fundet.

      Jeg tror jeg laver et indlæg snart om mine top 10 fotorelaterede indlæg.

  1. 14. januar 2012 kl. 00:12

Kom gerne med en kommentar.

