Forside > IPad > Nu sælger jeg min iPad…kr. 3900

Nu sælger jeg min iPad…kr. 3900


Ja, jeg kommer ikke uden om at ønske mig den nye iPad 2. Hvis jeg skal fortsætte med at blogge om dens fortræffeligheder, så bør jeg også have den nye. Men dette betyder også at jeg må skulle mig af med min første iPad og tro følgesvend.

Jeg læste denne artikel i Berlingeren forleden om et prisfald på iPad 1’eren, men også journalistens kritik af iPad 2’eren, og det bragte mig i tvivl. Er der virkelig kun så få nye ting i 2’eren, at jeg behøver at opgradere?

Kigger man på Apples hjemmeside, så er priserne faldet således:

Så iPad interesserede læsere, det er nu i skal slå til, hvis i skal have en iPad.
Min iPad er en 64 Gb – WiFi+ 3G og den er sat til salg her på Den Blå Avis for kr. 3900,-.

Kategorier:IPad Tags: ,
  1. Jan Møller Jensen
    10. marts 2011 kl. 16:01

    Jeg har fulgt din blog et stykke tid, især dine iPad indlæg, er selv fotograf og overvejer iPaden, men hvilken skal man vælge, jeg havde egentlig tænkt mig en med både wifi og 3G, men nu hvor man med den seneste opdatering af IOS kan bruge sin iPhone som hotspot, er jeg i tvivl, hvad er din erfaring

    • 10. marts 2011 kl. 20:58

      Hej Jan
      Jeg har en iPhone, men må indrømme at jeg stort set kun bruger den til at ringe med, sms’er og så min kalender. De fleste app’s har jeg på min iPad og den er altid med mig. Jeg har lukket mit dataabonnement ned på iPhonen af samme grund. Tror min næste telefon skal være en Android 3.0-telefoon.

      Jeg har mange dokumenter, kameramanualer, mv. liggende på min iPad. Min Dropbox indeholder ganske mange dokumenter, billeder, mv. Jeg har hentet gode tutorials ned fra bl.a. MitEos.dk. Hertil kommer musik og film.
      Endelig så bruger jeg iPaden som memorybank på rejser, og læser mine RAW filer ind i den og tømmer kortet.
      Med andre ord vælg IKKE under 32Gb.

      Mht. 3G, så giver 3G-muligheden en helt anden måde at bruge iPaden på. Når man står ude på et shoot, så kan man lige hente et billede ned, checke modellens Facebook profil, sende en mail, slå noget op, osv. Jeg betaler kr. 49 om måneden for denne mulighed og kan ikke undvære det. Bruger det flittigt, men er endnu ikke oversteget maks grænsen i mit abonnement.

  1. 27. marts 2011 kl. 20:30

Kom gerne med en kommentar.

