Forside > IPad > Flyt fra Outlook til Gmail

Flyt fra Outlook til Gmail


Jeg har tidligere blogget om at flytte sine mails, dokumenter, mv ud i “Skyen”, så man kan tilgå disse fra en hvilken som helst PC, Smartphone eller tablet.

Jeg skrev derfor en guide til hvordan man opretter en Gmail konto og får flyttet sine kontakter og kalender data over, samt tilgår disse  fra sin iPad. Du finder denne artikel her.

Men mange beholder deres PC og Outlook (express) fordi hele deres gamle mailkorrespondance ligger her. Derfor har jeg nu skrevet endnu en guide, der viser dig hvordan du let får flyttet alle dine gamle Outlook-mails over på din Gmail-konto. Den nye artikel finder du her.

 

  1. Steen Møller
    30. marts 2011 kl. 06:51

    Hej Guro
    Nu har jeg jo arbejdet med G-mail som “base” i en måneds tid og der er en ting der undre mig. Måske du også har haft udfordringen.
    Når jeg kigger mails på Ipad eller Iphone ser jeg ikke alle mails i min inbox på Gmail. Hvordan får man den til det, hvis den kan? Kunne forestille mig at du selv er afhængig af at have alle mails ved hånden når du er undervejs.

    • 30. marts 2011 kl. 09:20

      😀
      Din indbakke i Gmail, skal forstås som postkassen ude på vejen. Når du har læst din post og måske tagget den, så “forsvinder” dine mails ned i “Alle Mails” mappen. Dette sker bl.a. når du arkiverer dem eller “sletter” dem på din iPad. Google ønsker at vores indbakke skal være den daglige hurtige postkasse, hvor vi gennemgår vores mails.
      Det kan naturligvis også skyldes at du ikke har sat din iPad op til at gemme mails på iPaden i længere tid. Dette gør du under settings til de enkelte konti.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

