Forside > Ferietips, Udstyr > Jeg har altid en NUPO-bar i fototasken.

Jeg har altid en NUPO-bar i fototasken.


Vi kender det alle sammen. Man fik ikke lige taget noget ordentligt mad med hjemmefra og ender med at køre ind på tanken og købe noget af det usunde. Andre gange køber vi det usunde, fordi det er hurtigt at konsumere mens vi sætter udstyret op.

Min svigermor havde en gang disse NUPO-barer med på en skiferie, så hun kunn efå sig et mellemmåltid og slap for den kedelige mad på restauranterne ude på bjerget. Der står på baren, at den erstatter et måltid. Jeg fik en bar og minsanten om det ikke var rigtigt.

Lige siden har vi altid købt en masse, når de har været på tilbud rundt omkring. På vej ud på et fotoshoot tager jeg altid 1-2 barer med i tasken sammen med en flaske vand. Og når sulten melder sig, som kommer baren frem og kort efter føler jeg mig , mæt og igen fuld af energi. Kan klart anbefales!

 

Kategorier:Ferietips, Udstyr Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

