Forside > Fototeknik, Modelfotografering > Jeg ligger øverst på Google :-)

Jeg ligger øverst på Google :-)


At ligge øverst på første side på Google må siges at være en dejlig anerkendelse 🙂

Jeg sad og surfede lidt rundt her til aften, og skulle forberede mit kommende AOF-kursus om modelfotografering. Så jeg googlede ordet “modelfotografering” og opdagede til min overraskelse at den lange artikel, jeg har skrevet om emnet, ligger øverst på Google.

Artiklen henvender sig til modeller, som fotografer. Du finder artiklen her.

Tre ud af de første seks billeder på Google kommer ligeledes fra artikler jeg har skrevet eller blogindlæg. Jamen tak til alle dem, der har fundet vej til disse sider 🙂

  1. Jesper
    7. oktober 2011 kl. 11:52

    At dine artikler ligger øverst skyldes at det er dig søger, de ligger nødvendigvis ikke øverst når vi andre søger, Google holder øje med dig, og huske hvad du sidst søgte og hvad du ellers lave på nettet, dette gør de så de reklamer du ser er optimeret til dig.

    Ellers er det en go side du har lavet om foto

    🙂

    • 10. oktober 2011 kl. 21:10

      Det er jeg ganske klar over, men derfor ligger siden stadigvæk øverst. Prøv selv 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

