Forside > Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Streetfoto, en disciplin jeg gerne vil blive bedre til

Streetfoto, en disciplin jeg gerne vil blive bedre til


Som fotograf er vi ofte beskueren, der gennem objektivet betragter livet omkring os. Derfor er Streetfoto og Candids to discipliner indenfor fotografiet der interesserer mig meget.

Når det kommer til Candids, så føler jeg at det 1) kræver en god zoom og 2) at man kan forholde sig neutral til at man invaderer folks intimssfære. Streetfotografering ligger mere op til at man betragter byen og fanger små detaljer eller øjeblikke i byens pulserende liv.

På Pbase faldt jeg over fotografen Shatterbugs galleri over Streetbilleder. Han bruger selv dette billede, som præsentation for hele galleriet. Hvorfor mon ?

Nyd lige hans billeder fra New Yorks Street Life her:

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 4. marts 2011 kl. 08:46

Kom gerne med en kommentar.

