Forside > Causerier, IPad > iPadens svagheder

iPadens svagheder


De sidste 10 dage har været hektiske, efter turen til Cairo. Jeg skriver et indlæg om dette lidt senere idag.

De sidste 10 dage har jeg stort set været uden PC-adgang og derfor været afhængig af min iPad. Dette har også betydet at jeg er blevet mere opmærksom/ærlig overfor de mangler som iPaden har i forhold til PC’en.

Der skrives naturligvis meget om iPadens fortræffeligheder og man undgår at komme ind på svaghederne. Ikke desto mindre har jeg nu sat mig for at omtale de svagheder, som jeg støder på. Og hvis der er andre, der har lyst til at kommentere min liste med deres erfaringer, så kommenter gerne listen.

Du finder listen her

Kategorier:Causerier, IPad Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

