Forside > IPad, Mobilrelaterede > Synkroniser Gmail med din iPad/iPhone – Guide.

Synkroniser Gmail med din iPad/iPhone – Guide.


Dette indlæg falder udenfor bloggens hovedtema: fotografering.

Men da jeg har kæmpet en hel del med at få mine Outlook-kalender og -kontaktdata overført til Gmail og derefter til min iPad (og iPhone) så har jeg valgt at sammenfatte de sidste mange dages erfaringer fra internettets kroge i een vejledning, som jeg håber andre vil kunne drage nytte af.

Artiklen kommer også ind på, hvorfor jeg vælger at lægge alle disse date over på Gmail.

Du finder artiklen øverst oppe her under menupunktet “iPad relaterede indlæg” eller her.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

