Forside > Sider på nettet > Forsøg på at lave en samling over foto-relevante links.

Forsøg på at lave en samling over foto-relevante links.


En blog læser gjorde mig opmærksom på denne side: DanskeFotoLink.dk som er en hjemmeside, der forsøger at samle fotorelaterede links under eet.

Ideen er jo meget sympatisk, så her kommer lige et link til denne hjemmeside, klik på billedet herunder.

Kan godt lide ideen med brugen af tags, men da jeg testede siden, måtte jeg konstatere at man ikke vælger imellem mulige tags, men selv indskriver sine tags! Man kan ikke vælge imellem allerede benyttede tags. Dette betyder at stavefejl og store og små bogstaver giver forskellige tags, eksempel fra siden: Portræt, Portrætter, portrætfotograf og portrætfotografi. Og hvad relaterer tagget “sylvester” til ?  Jeg mener at administrator klart bør optimere siden her, for ellers bliver disse tags det rene anarki (og reklame).
Når man tilmelder en side, så kræves en beskrivelse på min. 400 bogstaver; det er faktisk en pæn lang beskrivelse. Endelig skal ens link godkendes af administratoren, hvilket kan tage op til en måned.
Endelig ville jeg skrive til administrator om en ny gruppe, som FotoMarathon-konkurrencen kunne indsættes under; men her er Kontakt-siden i udu.

Siden er vist nystartet med kun 77 links! Som sagt et spændende initiativ, så derfor dette blogindlæg for at støtte projektet🙂

Kategorier:Sider på nettet Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

