Forside > IPad, iPad Applikationer > Review på billedgalleri-applikationer til iPaden

Review på billedgalleri-applikationer til iPaden


iPaden leveres med applikationen Photos. Den er jeg mildest talt ikke begejstret for. Derfor har jeg prøvet forskellige applikationer, der kan bruges til at vise mine billeder frem på min iPad.

Jeg satte mig for at opsætte en masse punkter, som jeg mente et godt Galleri-applikation skulle have. Derefter gennemgik jeg adskillige af de applikationer, som jeg selv har hentet ned. Jeg satte punkterne ind i et skema, for derved let at kunne sammenligne.

Jeg vil løbende opdatere skemaet, når der kommer nye opdateringer til de applikationer, som jeg har testet. Derfor har jeg også lagt skemaet ind som en separat side her på denne blog. Du finder skemaet her.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

