Forside > IPad, Uncategorized > Læs eBøger om bl.a. foto på iPad og PC- gratis

Læs eBøger om bl.a. foto på iPad og PC- gratis


Jeg faldt over et spændende forum indlæg om eBøger på iPhoneguiden.dk, hvor forfatteren til dette indlæg forklarer hvordan man kan låne eBøger på ens bibliotek ganske gratis, for derefter at læse dem på ens iPad.

Jeg har nu testet SDAM’s gode vejledning og kan konstatere at det virker🙂 MEN desværre er der kun ganske få danske bøger om fotografering på de 2 biblioteker, hvorfra man kan downloade eBøger: eBIB.dk og eBogsBibliotek.dk. Men så fandt jeg en masse andre spændende bøger her til juleferien.

  1. Lundemann
    13. december 2010 kl. 08:53

    Cool !

    jeg kan dårligt vente til jeg får mig en Ipad…… oh kære julemand…. det er okay hvis du er lidt EKSTRA sød ved mig i år…(en del faktisk….. men man må jo ønske sig alt)
    😉

  2. VRI
    20. december 2010 kl. 15:00

    kunne være lækkert med et link til den guide? Jag har forsøgt at fremsøge den omtalte artikkel uden held?

    Mvh.

  3. 20. december 2010 kl. 15:28

    Ups. Link genetableret!

  4. VRI
    20. december 2010 kl. 16:08

    Tusinde tak for hurtigt reply og link

  5. VRI
    20. december 2010 kl. 18:25

    Så er der installeret og testet. Det funker men er lidt omstændigt. Tak for hjælpen😀

  1. 21. april 2011 kl. 17:52

Kom gerne med en kommentar.

