Forside > IPad, Magasiner bøger og e-books, Modelfotografering > Temaudgaver af magasinet Digital Photographer til din iPad

Temaudgaver af magasinet Digital Photographer til din iPad


Jeg har tidligere anmeldt det engelske fotomagasin Digital Photographer her. Dets indhold passer godt til min erfaring og mine interesser.

Igennem årene har magasinet udgivet temablade om forskellige emner. Temaerne er vel illustrerede og kommer godt omkring emnerne. Her er ca. 125 siders læsestof til inspiration. Jeg kan desværre ikke huske prisen i kioskerne, men købt gennem deres iPad applikation, så koster hvert temanummer kun kr. 48,-
Temaerne indtil videre er:

  • Travel photography
  • Wildlife vol. 1
  • Wildlife vol. 2
  • Outdoor photography
  • Master the art of photography — the complete handbook
  • Black & White – monochrome magic
  • Black & White – master monochrome
  • Landscapes – Outdoor exposure
  • Landscapes – Capture stunning scenes
  • Macro photography
  • Portrait – Creative portraiture

Jeg har netop selv købt temaet om portrætfotografering og jeg har screendumpet nogle af siderne fra dette magasin, så du kan danne dig et indtryk af indholdet i dette tema.

This slideshow requires JavaScript.

En genial ting ved deres blade og temaer er at man kan låne dem ud til sine iPad-venner i op til fire dage. Læs mere om dette i dette link, hvor jeg anmelder deres seneste version af iPad applikationen..

 

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

