Forside > IPad > Flyt filer til og fra din iPad uden om iTunes

Flyt filer til og fra din iPad uden om iTunes


Jeg læste om et program fra Aisesoft, der kunne flytte alle slags filer fra PC’en og til iPaden og omvendt, vel og mærket uden om iTunes. Det er lidt besværligt at alle film, musik, pdf-filer, osv. skal ind over iTunes, så det skulle da lige prøves.

Tænkte desuden at det kunne være smart, hvis jeg kunne kopiere mine “Excell” (på iPaden hedder det Numbers) filer fra min iPad over på min PC.

Det er heldigvis muligt at downloade en trial-version, så det gjorde jeg straks. Den fulde version koster $25.
 Efter installationen fik jeg dette billede op, da jeg havde forbundet min iPad til PC’en:

Det viste sig hurtigt at det eneste jeg kunne flytte imellem iPaden og PC’en var billeder, musik og videofilm. Men mine billeder flytter jeg vha. programmet Photo_sort, som jeg bloggede om forleden (link). Min musik ligger alligevel på iTunes og mine film henter jeg ind til VLC-playeren igennem iTunes. Så min konklusion er at jeg ikke lige kan se hvad jeg skal bruge dette program til.

Skriv gerne en kommentar hvis du mener der er en grund til at bruge dette program, som jeg ikke lige har set 🙂

Kategorier:IPad Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 21. april 2011 kl. 17:51

Kom gerne med en kommentar.

