Forside > Gadgets > Flash til din iPhone

Flash til din iPhone


Jeg bruger kameraet i min iPhone 3G mere og mere, nu da jeg har fået en iPad. Ja jeg ved godt at jeg -pre-iPad-tiden kunne sende billeder fra min iPhone, men i takt med at iPaden er blevet min daglige “computer”, så sender jeg flere snapshots end tidligere.

Jeg tager billeder af mine mange projekter, som jeg sender videre. Men jeg gemmer også billeder jeg har taget af f.eks. spændende locations.

MEN der er som bekendt ikke en indbygget flash til de ældre iPhone-modeller. Men det løses nu ved hjælp af denne lille smarte sag:

Man skal så lige huske at tage denne lille dims med i lommen, når man lige skal have dette snap-shot…..det gør man jo nok ikke, og den bør ikke blive siddende på telefonen.
Måske en dims til dem, der bruger deres iPhone som regulært lommekamera.

Prisen er $30 – godt kr. 170. Klik på billedet for at læse mere.

Kategorier:Gadgets Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

