Forside > IPad > Nu med seperat link til mine iPad-relaterede links

Nu med seperat link til mine iPad-relaterede links


Jeg kan se af statistikkerne at der er flere og flere, der læser mine iPad-relaterede artikler. Derfor valgte jeg for nogle uger siden at lave et link til det “iPad-tag”, som jeg har tagget alle disse blogindlæg med. Så er du primært iPad-interesseret, så brug dette link fremover.

Nu er turen så kommet til mine iPad-relaterede links, som også har fået deres eget link i topmenuen her.

 Jeg bruger tjenesten Delicious.com til at gemme mine fotorelaterede links. Det er ganske gratis og jeg kan derved tilgå mine links alle steder fra, blot jeg logger ind.

Kategorier:IPad Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

