Forside > Gadgets, IPad > 2-in-1 Connection Kit til iPad’en

2-in-1 Connection Kit til iPad’en


Ved et fotoshoot i sidste uge mistede jeg den ene del af sættet af dette Connection Kit, som jeg hævder at enhver fotograf med en iPad bør have. Derfor måtte jeg ud og køb en ny USB-del til sættet. Hos MyTrendyPhone.dk fandt jeg et ikke-Apple-produkt, hvor man havde slået de to dele sammen i Apples eget sæt til een lille dims.

Dimsen her indeholder altså både en SD-kortlæser samt et USB-stik. Her er ikke tale om samme gode kvalitet plastik, som Apples kit består af. Den virker en lille smule skrøbelig overfor f.eks. at blive tabt på gulvet og så er den ikke så lille og fik som Apples kit er. Men den er lidt billigere end Apples eget sæt, og  jeg foretrækker klart at have dem samlet. Et lille yderligere plus til denne dims er at jeg ikke skal have min iPad ud af sit cover for at forbinde dimsen, i modsætning til Apples kit. Jeg betalte ialt kr. 314,00 incl fragt.

Læs mit review af dette Connection Kit her.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 3. december 2010 kl. 20:01

Kom gerne med en kommentar.

