Forside > Værktøjer > Byg din egen lækre hjemmeside – ganske gratis og med få klik

Byg din egen lækre hjemmeside – ganske gratis og med få klik


En god måde at vise sine billeder frem på, hvad enten man er fotograf eller model er at oprette en hjemmeside. Mange viser deres billeder frem på Facebook, men her kræver det ofte et “venskab” for at man kan se personens billeder. Men at oprette en hjemmeside forbinder mange ofte med stort besvær.

En model jeg kender sendte mig et link til hendes hjemmeside, som er opbygget med gratis programmet Wix.

Jeg blev faktisk så imponeret over hendes hjemmeside, at jeg vælger at skrive dette indlæg, så dette måske kan inspirere andre modeller og fotografer til at vise deres portefolier frem. Bemærk dog at da den er baseret på Flash-teknologien, så kan din hjemmeside ikke ses på en Apple computer (iPhone eller iPad).

Se denne korte introduktionsvideo og se hvor let det er.

Der findes flere videoer på Youtube, der viser dig hvordan du bygger din hjemmeside. Husk at kredittere de fotografer, modeller og/eller make-up-artister, der er med på din hjemmeside.

Kategorier:Værktøjer Tags: ,
  1. Lundemann
    18. november 2010 kl. 11:50

    Ov… det skal jeg lige har set nærmere efter….. er sgu ikke så skrap til hjemmesider, men lavede en på onone, og den “døde” da flashviewerne mildest talt ikke levede op til min forventning……

    Tak for link og tip 🙂

  2. 23. december 2010 kl. 18:05

    Jeg er meget enig i at man kan lave nogle rigtig fede flash hjemmesider på Wix. Hvis man gerne vil have en gratis hjemmeside der ikke er i flash kan jeg også godt lide http://www.freewebsite-service.com hvor man samtidig undgår reklamer og irriterende begrænsninger.
    De er i mine øjne den bedste danske hjemmesideservice, men Wix er skam helt ekstraordinære med deres flash hjemmesider.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

