Forside > IPad > Anmeldelser af iPad applikationer

Anmeldelser af iPad applikationer


I bladet Zoom’s daglige nyhedsbrev omtales i dag en interaktiv fotobog af fotograf Bob Davis, til en iPad.
Applikationen indeholder videoer, behandler lukketider, blænder mv. bl.a. i relation til lyssætning..

Og her kommer jeg så til dette blog indlægs egentlige emne: jeg elsker gratis applikationerne og tester alle de fotorelaterede applikationer, som jeg finder interesante/relevante. Men når det kommer til at skulle betale for en applikation, her Bob Davis’ bog til kr. 59,- så overvejer jeg lige om det er en app, som jeg skal købe, så jeg kan lave et review. Meeeen dette kan jo godt gå hen og blive dyrt i længden! Især hvis det ikke er en applikation jeg vil kunne bruge.

Så derfor kære læser, sã har jeg netop besluttet at jeg fremover også vil omtale spændende fotorelaterede app’s her, selv om jeg ikke selv køber dem.
Skulle en af jer købe denne app, skal i være hjertens velkomne til at skrive et review her, som gæsteblogger 🙂

Kategorier:IPad Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

