Forside > IPad, iPad Applikationer, Magasiner bøger og e-books, Uncategorized > Endnu et tysk fotomagasin til en iPad

Endnu et tysk fotomagasin til en iPad


Ja, nu har jeg lige skrevet en review på eet blad, og så faldt jeg lige over dette blad ProfiFoto, som jeg tænkte at det måtte jeg da også lige kigge på 🙂

Her er p.t. også tale om et gratis magasin, idet man stadigvæk er i pilotfasen. Her er tale om samme udgiver som udgiver FotoHits, som jeg netop har anmeldt.

Bladet udnytter, ganske som sit søster magasin FotoHits, iPadens muligheder med links, videoer, produktvisninger, mv. Man bladrer på samme måde vandret igennem artiklerne, for derefter at bladre lodret ned for at gå i “dybden” med en artikel.

Igen er bladet på tysk, og nok ikke et jeg vil abonnere på af samme grund. Men jeg kan varmt anbefale dig at hente denne app ned, så længe den er gratis. Se bl.a. videoen, der viser hvordan man fotograferede en panter, en løve og nogle elefanter i et studie.

Klik her for at komme til denne app i iTunes eller her for at komme til magasinets hjemmeside.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

