Forside > IPad > iPad’en rummer et hav af informationer for fotografer

iPad’en rummer et hav af informationer for fotografer


Vi fotografer søger hele tiden efter ny viden.

Hvordan bruger vi vores udstyr på nye måder? Hvad kan man i det hele taget med alt vores udstyr? Hvad kan det nyeste udstyr og hvilke nye gadgets er der kommet, som vi ikke kan undvære?
Vi bruger også meget tid på at kigge på andre fotografers billeder, især for at blive inspireret. Fotomagasinerne fylder godt på hylderne.
Og endelig så er der alle de blogs (!), fora og hjemmesider, som vi skal holde os opdateret med.

Og så er det lige at dette lille vidunder kommer ind!

 

Jeg skal være den først til at indrømme at jeg ikke kan leve uden min iPad længere. Den indeholder stort set hele mit liv🙂

Alle mine mails, mine bogmærker, mine billeder, min Dropbox, mine rss-feeds, mine EverNote, og alle mine andre app’s, der er med til at gøre mit liv lettere og mere effektivt. Min lille netbook åbnes stort set ikke længere. Så i mit daglige liv og mit professionelle liv, så er denne lille plade, gået hen og er blevet en fantastisk værktøj.

Når jeg så har fri, så skal min hobby dyrkes! Og derfor indeholder min iPad også 2 sider med forskellige fotorelaterede apps, med alt fra værktøjer og til fotomagasiner. Og når jeg så kan indlæse mine (RAW-)billeder direkte fra mit kamera og behandle dem med det samme, så er det ikke et øje tørt. Og langt det fleste fotorelaterede app’s er gratis!

Derfor vil jeg bruge denne blog til at gennemgå de apps, som jeg har stor glæde af. Så går du med planer om at anskaffe dig en iPad, så følg med her🙂

Kategorier:IPad Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

