Forside > IPad > Læs fotomagasinet Zoom på din iPad

Læs fotomagasinet Zoom på din iPad


Magasinet Zoom har valgt at satse på en iPad-løsning, og har forleden lanceret deres magasin digitalt.

Du downloader en gratis applikation og herefter skal du købe det aktuelle magasin for kr. 36,-.

Jeg synes det er dejligt at flere magasiner kommer online, og ser frem til at kunne læse alle mine magasiner på min iPad. Har allerede stor glæde af de magasiner jeg p.t. kan læse.

Jeg må da indrømme at jeg foretrækker de udenlandske magasiner, idet deres indhold er større og de går mere i dybden. Jeg har derfor valgt ikke at downloade denne applikation og udarbejde et bedre review. Det skyldes til dels også den kritik, som andre allerede har givet til kende på App-Store i iTunes.

Men undersøg det selv, klik på logoet🙂

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. 28. oktober 2010 kl. 11:01

Kom gerne med en kommentar.

