Forside > IPad, Mobilrelaterede > Så er jeg online på min iPad med en Telenor løsning

Så er jeg online på min iPad med en Telenor løsning


Som tidligere omtalt i denne blog, så har jeg erfaret at Telenor faktisk kan levere et mikro-simkort, så min iPad kunne udnytte 3G-muligheden.
Jeg slap derfor at skulle ud i et eksperiment om at kllippe et almindeligt simkort til.

Jo, Telenor havde lige glemt at aktivere det fremsendte simkort, men de venlige folk i Telenors butik på Jyllingvej i København sørgede hurtigt for at jeg fik et simkort, der aktiveret.

Fordi jeg allerede er Telenor kunde koster deres mindste løsning mig kun kr. 49,- om måneden. Nu afprøver jeg dette i en måned eller to, og genovervejer om at skal opgradere.
Nogle gange skal teleselskaberne også have ros🙂

I week-enden kom min Ipad så i ilden i forbindelse med FotoMarathon 2010. Jeg kunne tage nogle billeder af arrangementet, overføre dem vha. et “connection kit” til iPad’en, behandle dem, for til sidst at sende dem til vores PR-ansvarlige. Genialt!

At browse igennem sine billeder på iPad’ens skærm og vise dem frem for andre er lækkert. iPad’ens skærm gengiver gode farver og i en fin størrelse.
Da jeg stod foran denne købsbeslutning overvejede jeg kort om jeg skule vælge den lidt mindre model uden 3G. Det er jeg idag glad for at jeg ikke gjorde🙂

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

