Forside > Mobilrelaterede, Modelfotografering > Modelkontrakt-applikation til Android telefoner

Modelkontrakt-applikation til Android telefoner


Jeg har før omtalt muligheden for at have sine kontrakter liggende på ens iPhone/iPad, så man nemt kan lave en ny kontrakt med en model. (link)

I en kommentar til dette indlæg skrev Jean Jensen til mig og gjorde mig opmærksom på at man også kan finde en lignende applikation til en Android-baseret telefon. Applikationen er gratis, og du kan læse mere, ved at klikke på nedenstående billede.

Da jeg ikke selv ejer en Android telefon, kan jeg ikke teste applikationen, og f.eks. sammenligne den med min iPhone applikation.

Har du erfaringer med denne Android -applikation, så skrv gerne en kommentar til dette indlæg.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

