Forside > IPad, Mobilrelaterede, Modelfotografering, Udstillinger, Gallerier og Konkurrencer > Modelkontrakt ifm. FotoMarathon 2010 konkurrencen

Modelkontrakt ifm. FotoMarathon 2010 konkurrencen


I den kommende week-end løber den store ´FotoMarathon-konkurrence af staben i flere byer i Danmark (læs mere her).

Jeg har selv deltaget i 2008 og er nu medarrangør. Derfor ved jeg også at man kan komme ud for at man gerne vil have nogle mennesker med på ens billede.

Nu er det jo sådan, at det altid er en god idé at have en aftale med sine modeller. Tænk nu hvis man skulle gå hen og vinde. Og hvad nu hvis andre pludselig vil købe dit billede, eller du vælger at sælge det til et billedebureau?

Derfor sørg for at have en kontrakt med dig altid.

Og her er det så at denne applikation, som jeg tidligere har omtalt til både iPhonen og Ipad’en er smart. Her har du en kontrakt ved hånden, og dine modeller kan underskrive direkte på skærmen, for endelig at få en kopi af kontrakten tilsendt på en e-mail.

Her finder du et udkast til en kontrakt med dine modeller, som du kan kopiere ind i denne Iphone App.

  1. Jens Andersen
    9. september 2010 kl. 16:58

    Hej jeg har læst dine indlæg på fotomaraton og kikket på din hjemmeside. Jeg ville gerne have en dansk modelkontrakt som du tilbyder.

    Endvidere vil jeg høre om du kender til muligheden for at kopiere billeder fra kamera/sd kort til en iphone – er det noget man kan???

    Hilsen Andersen

    • 9. september 2010 kl. 19:03

      Hej Jens
      Jeg sender dig lige en mail mht. modelkontrakten.

      Der er to løsninger til at overføre billeder fra kameraet (SD-kort) til Iphonen:
      Der findes denne dims “Airstash”, som opretter et lokalt WiFi-netværk. Du sætter dit SD-kort i enheden og data kan tilgåes alle enheder der har WiFi. Læs mere i dette blogindlæg.
      En anden løsning er Eye-FI, som er et SD-kort med indbygget WiFi – det kan du læse mere om her.

  2. 22. september 2010 kl. 11:28

    Jeg vil også gerne have en dansk modelkontrakt som du tilbyder.
    Hilsen Brian.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

