Forside > IPad, Mobilrelaterede > Telenor har en løsning der giver 3G adgang til min iPad

Telenor har en løsning der giver 3G adgang til min iPad


En iPad skal bruge de nye mikro-simkort for at kunne få internetadgang via 3G netværket. Mange tyer til løsningen beskrevet på ipadnyt.dk, hvor man skal klippe et traditionelt sim-kort til, så det passer til holderen i en iPad.

Jeg havde set på tilbuddene fra de forskellige bredbåndsudbydere, da jeg bliver ringet op af Simon fra Telenor. Simon spørger om jeg er tilfreds med min bredbåndsaftale hos dem (USB-modem til min netbook). Hvortil jeg svarer at det er jeg ikke, idet deres simkort ikke har en størrelse, der muliggør at blive klippet til.

Simon beder om lov til at undersøge sagen og 10 minutter senere vender han tilbage. Telenor udskifter da blot mit nuværende simkort med et mikrosimkort. Imponerende!

Da jeg allerde er kunde hos Telenor, så har de et tilbud på kr. 49,- om mdr. for en 1 Mb. linie, og 1 Gb i download om måneden.  Jeg slår straks til. Her er tale om et rigtigt godt tilbud. Jeg kan vælge at upgrade mit abonnement til en 5 Mb linie og fri download til kun kr. 149,- pr. mdr, men jeg vælger lige at teste iPad’en med den lille kapacitet.

Glædeligt overrasket over at jeg ikke skal til at klippe i et simkort, samt til meget favorable tilbud på kr. 49,- så må jeg vide noget mere. Det er jo gode nyheder til os iPad folk.

Ønsker du ikke at overflytte dit internet, din fastnet og/eller mobiltelefoni til Telenor, så gælder følgende priser:

  1. Kr. 99,- pr. mdr. giver en 5 Mb linje med 500 Mb i download.
  2. Kr. 149,- pr. mdr. giver 5 Mb. linje og fri download!

Ønsker du at vide mere om dette tilbud og mikro-simkort, så kan du kontakte Telenor her:   tlf.: 72 100 100  : læs mere her på Telenors hjemmeside her.

Har du andre erfaringer, så knyt gerne en kommentar her.

Kategorier:IPad, Mobilrelaterede Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

