Forside > IPad, Modelfotografering > iPad’en med på et fotoshoot

iPad’en med på et fotoshoot


En masse fotografer, modeller og en make-up-artist havde sat hinanden stævne på Islands Brygge i dag – fredag d. 13.

Som ved andre workshops, så var der en dejlig uformel stemning, men også kreativ og udfordrende stemning. blandt modeller og fotografer.

Jeg havde min nyerhvervelse med, og havde forberedt den på at håndtere modelkontrakterne. Desværre skulle det vise sig at denne app crashede. Æv æv og atter æv. Men så er det jo fint med et åbent netværk, og hurtigt fik jeg reinstalleret applikationen, og sat de rette indstillinger, og så kunne jeg brilliere med at have alle kontrakterne håndteret elektronisk. Nice!

Jeg har lagt en masse billeder ind på iPad’en. Både billeder jeg selv har taget, og billeder, som inspirerer mig. Dem kunne jeg bruge sammen med modellerne til at få ideer. Desuden kunne den bruges som rekvisit🙂

Model: Sofie Thomsen

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

