Forside > Udstyr > Sådan bliver din ‘Eye-cup’ på dit Olympus kamera

Sådan bliver din ‘Eye-cup’ på dit Olympus kamera


En irriterende lille ting ved Eye-Cuppen (gummidimsen omkring søgehullet) på et Olympus kamera, er at det let falder af. Især når man som jeg går med kameraet i hånden eller i en rem over skulderen.
Jeg har igennem godt to og et halvt år nok købt 6 nye eye-cups og levet længe uden.
Men så var det at en Olympus-kollega, der viste at sagen kunne klares med sort gaffa.
Det har jeg nu afprøvet på denne ferie, og skønt jeg har kravlet op og ned af bjerge, vandret tusindvis af kilometer med kameraet hængende i min R-rem, så sidder den der søremer endnu.
Så herved gives tippet med sort gaffa videre🙂

Kategorier:Udstyr Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

