Forside > Ferietips > Husk “intro”-billedet, der sammenfatter dine (ferie)-minder

Husk “intro”-billedet, der sammenfatter dine (ferie)-minder


Sad og kiggede feriens billeder igennem og faldt over dette:

Et hurtigt billede fra en kirke. Der var også en del detaljebilleder fra kirkens indre. Men hvordan så denne kirke egentlig ud. Vi havde besøgt en del kirker, så det slog mig at jeg havde glemt at tage et billede udefra.
Det kunne også være en restaurant, et museum, osv.
Feriebilleder bliver til en slags dagbog for ferien/turen, og derfor er det vigtigt at få “intro”-billedet med, altså billedet, der sammenfatter de efterfølgende detaljebilleder.
Jeg har tidligere blogget om dette sammenfattelse billede. Har set mange billeder fra fødselsdage, skolearrangementer, osv. som reelt er detaljer, og hvor jeg kunne have taget et billede zoomet godt ud, som ville sammenfatte historien i billederne.
Sidst på året sidder jeg og ser årets billeder igennem og udvælger 20-30 stykker, som jeg arrangerer til et julekort til venner og familie, over det forgangne år. Og her mangler jeg af og til dette ene sammenfattende billede!

Kategorier:Ferietips
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

