Forside > Udstyr > Møntlommer til at holde styr på ens memorykort

Møntlommer til at holde styr på ens memorykort


Jeg selv tømmer mit memorykort efter hver tur og genbruger kortet. Men ja, der er også dem der indkøber memorykort, når det gamle er brugt op eller de skal afsted på en ferie og har brug for en frisk ‘film’ i kameraet.

Igennem tiden har jeg da selv anskaffet mig adskellige memorykort af den ene eller anden slags. Og ja, Jeg har altid reserve-kort med mig, men alligevel ligger der en del kort hjemme i skuffen.
For at holde styr på alle disse kort, så indkøb de plastlommer, som møntsamlere bruger til at opbevare deres mønter i. Den store størrelse kan sagtens indeholde CF-kort.

Kategorier:Udstyr Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

