Forside > Ferietips, Udstyr > Ferietips: når flyet er forsinket

Ferietips: når flyet er forsinket


Ja, så oplevede jeg at mit fly ud af Danmark var “Cancelleret” og jeg måtte acceptere at blive ombooket til et senere fly. Ergo skulle 6 timer i Københavns Lufthavn bruges. Det betød også at min afrejse fra London blev udsat til et senere fly. Det betød at jeg stødte på et par problemer, som jeg ikke havde taget højde for i min foto-ferie-guide.

For det første så skal man ikke lade sin danske usb-netværksnøgle blive hjemme. Denne kunne jeg have brugt i Københavns lufthavn, som ikke længere tilbyder gratis WiFi.

Desuden skal man ikke pakke stik-adaptoren ned i sin kuffert, (ej heller mobiloplader). I Heathrow Lufthavn manglede jeg den adaptor til engelske stik, for at kunne bruge min laptop i de mange timer vi skulle vente der.

Kategorier:Ferietips, Udstyr Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

