Forside > Mobilrelaterede > Mine bedste Iphone programmer

Mine bedste Iphone programmer


Jeg bruger ikke kameraet i min Iphone ret meget, og derfor har størstedelen af de programmer, der findes til en Iphone ikke den store relevans for mig. Men programmer, der kan hjælpe mig, er der også en del af. Her er listen over mine favoritter (de fleste er gratis):

Kategorier:Mobilrelaterede Tags: ,
  1. Jan Møller
    4. juli 2010 kl. 07:14

    Tak for de fine link, hvem skulle have troet at iPhone kunne blive en fotografs værktøj 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

