Forside > Udstyr > Brug SD-kort selv om dit kamera kun kan bruge CF-kort

Brug SD-kort selv om dit kamera kun kan bruge CF-kort


En fotograf gjorde mig opmærksom på at han, på sin ferie i udlandet, havde oplevet at det var ganske svært at opstøve et CF-kort. SD-memory-kort kunne han få mange af og til en rimelig pris.

Jeg omtalte denne lille adaptor tilbage i 2008, og skynder mig at bringe et billede og et link til denne lille smarte sag. Jeg har den altid liggende i min taske. Har altid reserve SD-kort på mig, ud over en masse CF-kort (når jeg rejser)

Har en gang skulle tage et portrætfoto for nogle folk, der stoppede mig på gaden. Deres lille lommekamera havde en fejl, men de ville så gerne have et billede. Jeg tog deres SD-kort ud og satte ind i adaptoren og ind i mit eget kamera og skød billederne for dem. Så så’n kan det også bruges 🙂

Klik på billedet for at komme til en webshop, der sælger denne adaptor for godt kr. 300,-

Kategorier:Udstyr Tags: ,

Kom gerne med en kommentar.

