Forside > Causerier, Sjov :-) > Under the rainbow

Under the rainbow


Nu har jeg været klubfotograf for Brøndby Golfklub en del gange og jeg har lært en hel del. Både om golf og om fotografering af golfspillere.
Da familien valgte at spille golf, tænkte jeg at jeg ville bruge min tid på fotografering, og bestemt ikke på at gå rundt i 3-5 timer på en golfbane.
Men jeg skulle åbenbart blive klogere🙂

For nyligt var jeg en tur i Dyrehaven for at se og fotografere ved konkurrence, hvor min søn deltog. Bedst som vi gik rundt ude på “fairwayen” mellem dyrene, kom der et gevaldigt regnskyl. Noah ville have tænkt: Så er det vist nu!.
Inde under mit regnslag fik jeg tørret linsen af, og rettet kameraet mod himlen og de to drenge. Det kom der dette billede ud af. Synes selv det er ganske ok🙂

Kategorier:Causerier, Sjov :-)
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

