Forside > Fototeknik > Før-bryllups billeder

Før-bryllups billeder


Bryllupsfotografering siges at være noget af det mest udfordrende en fotograf kan udsætte sig selv for. Det kan ikke tages om, og der er skyhøje forventninger til dine billeder. Og alle fotografer vil sikkert gerne fange denne specielle stemning, der er på denne dag og især mellem brudeparret.

For nogle år siden læste jeg en artikel om bryllupsfotografering, hvor disse to fotografer fulgte henholdsvis bruden og brudgommen under disses forberedelser, frem til de stod i kirken.

Så da jeg skulle hjælpe en god fotograf-ven, hvis søn skulle giftes i lørdags, og han selv skulle stå ved gommens side, så fik jeg lyst til at overraske gommen. Jeg kontaktede bruden og vi aftalte at jeg skulle følge hende i løbet af formiddagen.

Det blev (igen) en ganske særlig oplevelse. Stemningen, nervøsiteten, glæden er så intens, og det er ganske dejlige billeder man kan få skudt. Billederne bliver meget personlige, og i følge de brude, jeg har fulgt nu et par gange, så er det med til at skabe en dejlig indledning til brylluppet. Så mit hensigt med dette blog indlæg er en anbefaling til andre brudefotografer, at overveje dette. Men husk at du skal være “fluen på væggen”.

Kategorier:Fototeknik Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

