Forside > Causerier > Golfklubbens fotograf

Golfklubbens fotograf


Her gik jeg og troede at jeg skulle have fred og ro til at nyde min egen hobby, alt i mens familien hyggede sig med at spille golf……:-)

Jeg har indgået en aftale med Brøndby Golfklub (og familien) om at tage en masse billeder igennem denne sæson til klubben hjemmeside. Har nu fået min “banetilladelse” i form af et nydeligt skilt.

Det er faktisk ganske hyggeligt, for jeg fik pludselig øje på kombinationen af disse golfbilleder og min interesse for “Candids”, altså at fange øjeblikke, hvor de fotograferede ikke tænker over/er bevidste om at de bliver fotograferet.

Det kom der nogle herlige billeder ud af, som man vil kunne se på Brøndby Golfklubs hjemmeside.

Kategorier:Causerier Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

