Forside > Mobilrelaterede > Mine fotorelateret links er nu opdateret

Mine fotorelateret links er nu opdateret


Jeg har valgt at holde styr på alle mine fotorelaterede links ved hjælp af tjenesten Delicious.

Med dette online værktøj kan jeg fra alle pc’er hurtigt tilføje og slette mine links. Delicious sørger selv for at de bliver præsenteret på min hjemmeside, under Links, så andre også vil kunne tilgå dem.

En smart lille feature er at man kan gøre links “private”, hvorved de ikke kommer med på oversigten over mine links.

En anden lille genialitet er at alle links kan tagges med ord, der gør det let af finde frem til relaterede links.

Kategorier:Mobilrelaterede Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

