Forside > Uncategorized > Første rigtige indlæg i denne blog

Første rigtige indlæg i denne blog


Så fik jeg skiftet blogværktøj, primært fordi det gamle værktøj ikke tillod at tagge ens indlæg.

Jeg har hentet en del af mine gamle blog indlæg over her, da hensigten jo er at lukke den gamle blog helt ned.  Derfor skal jeg arbejde lidt med mine tags, for det blev vist ret mange. Med tiden tror jeg at jeg får bedre styr på kategorierne og mine tags, men det må du for nu.

Jeg ved at dette værktøj har en hel del flere funktioner end jeg har fundet ud af at bruge p.t.. Bl.a. har jeg fået hentet en applikation til min Iphone, så må vi se om det giver flere indlæg.

Kategorier:Uncategorized
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

