Forside > Fototeknik, Modelfotografering > Bryllupsfotografering, gode råd

Bryllupsfotografering, gode råd


Ja, så står jeg foran endnu et bryllup. Men denne gang føler jeg mig bedre rustet🙂

Jeg har igennem længere tid nu indsamlet gode råd fra blade, blogs, net-artikler, forums, mv. og sat det sammen til en liste med gode råd til bryllupsfotografen. Denne liste ligger under Fotoskolen, men kan også hurtigt tilgås her.

Forberedelse – forberedelse og igen forberedelse, er det gennemgående råd alle steder, så i dag tog jeg en tur ud til kirken for at vurdere vinkler, lys, osv. Men jeg skulle også finde nogle steder, hvor vi kunne skyde brudeparrets bryllupsbilleder.

Det jeg vil frem til er at jeg har lagt billederne fra de mulige lokationer ind på et Google-map, og sendt linket her til det kommende brudepar, så de kan være med til at vælge et godt sted, altså afstemme ønsker (og forventninger). Håber at andre kan bruge denne ide.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

