Forside > Gadgets, Udstyr > Alt-i-en-oplader – genial rejselader

Alt-i-en-oplader – genial rejselader


Her er en genial lille gadget, der oplader alle vores batterier i een enhed.

Alle fotografer har reserve batterier med i tasken. Og det er da sket for mig et par gange at jeg har stået med halv-flade batterier og været glade for disse reserve batterier. Men så har jeg jo haft et stort behov for at få mine batterier opladet igen, og nogle gange hurtigt.

Værre bliver det når vi rejser. Så skal jeg have en oplader med til mine almindelige AA-batterier til min flash (og enheder der bruger AAA-batterier). Så skal jeg have en oplader til mit DSLR-kamera og en anden oplader til mit lommekamera. Og endelig skal jeg da huske opladeren til familiens videokamera. Det fylder og vejer, og jeg er da blevet kaldt til skranken en gang for at være med til at åbne min kuffert sammen med security, da de gerne lige ville checke de mange ledninger 🙂

Hos Batteribyen.dk fandt jeg denne oplader, der samler alt ovenstående i een oplader, der oven i købet både er til 110-220 volt, men også bil-laderen.

Der er en adaptor til AA og AAA batterier, samt adaptorer til bl.a. følgende mærker: Canon, Casio, Fuji, JVC, Kodak, Konica, MInolta, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Sony.

Ud over universal-fordelen, så har jeg nu 2 opladere, så jeg hurtigt kan få opladet de batterier, der skal sidde i mit batterigreb.

Kategorier:Gadgets, Udstyr Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

