Forside > Billedbehandling, Værktøjer > Filtre i ACDSee Pro2

Filtre i ACDSee Pro2


Jeg har i et tidligere indlæg her blogget om en oversigt over filtre til Photoshop Elements.

Normalt bruger jeg ACDSee Pro2 til at organisere mine billeder i, og den almindelige billedbehandling bliver foretaget i dette program. Skal jeg arbejde mere med billedet henter jeg det over i PhotoShop Elements.

Men ACDSee Pro2 har også en hel del filtre, som jeg har lavet en oversigt over nu. Også en del, som jeg ikke fandt i PSE. Klik på nedenstående billede.

Kategorier:Billedbehandling, Værktøjer Tags:
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

