Forside > Fototeknik, Modelfotografering > Billeder skal fortælle en historie

Billeder skal fortælle en historie


Hver gang du skal til at trykke af, skal du huske at vurdere om billedet fortæller en historie. Hvis det ikke har en historie, bliver det hurtigt ligegyldigt

I takt med at jeg tager flere og flere billeder, så er jeg også begyndt at slette i mine gamle billeder. Jeg har f.eks. en masse billeder af skøn natur i Sverige, men uha hvor jeg idag syntes de er kedelige. Dette skyldes naturligvis også, at jeg idag finder større interesse ved at tage billeder af folk, ting der sker, liv i gaden – kort sagt en historie.

Steen Wrem er en prislønnet fotograf, som tidligere har arbejdet for Jyllandsposten. Klik på hans billede herunder, og kig f.eks. i hans portfolio – Singles og nyd hans “historier”. Her er virkelig god inspiration at hente til næste gang du selv står og kigger gennem søgeren.

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

