Forside > Gadgets, Udstyr > Beskyt din skærm mod ridser

Beskyt din skærm mod ridser


Skærmen bag på dit kamera, spejlrefleks som kompaktkameraer, kan let blive ridset.

En klassiker er når kameraet hænger om halsen på fotografen, og skærmen derved dingler frem og tilbage over f.eks. knapper eller lynlåsen. Jeg har også set kompackkameraer, som ligger løst i en taske.

For at beskytte min skærm købte jeg for mange år siden, noget beskyttelsesfilm til PDA’er og min søns PSP. Dette film satte jeg på mine skærme, og har senere kunne konstatere at det har været en rigtig godt ide, når jeg ser de ridser, der er kommet i denne film.

Derfor gentager jeg lige dette råd her, sammen med et links

Set hos Warehouseexpress til ca. £4. Klik her

Kategorier:Gadgets, Udstyr Tags: ,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

