Forside > Mobilrelaterede > Vejrprogram til Smartphone

Vejrprogram til Smartphone


At have vejrudsigten ved hånden er jo en skøn ting. Jeg har især været glad for denne funktion, når jeg har været på ferie, idet jeg har kunne se om det ville blive regnvejr (og derved museumsvejr) eller overskyet en af de følgende dage. Herved har jeg kunne planlægge min rejse, men også mine billeder.

Vejrprogrammet viser flere dage frem, herunder også solopgang og solnedgang (jf. “den gyldne time”). Den valgte by kan vises på Today-skærmen.

Programmet virker til Windows Mobile Smartphones, og kan hentes gratis her.

Kategorier:Mobilrelaterede Tags:
  1. 1. maj 2010 kl. 10:56

    Der findes naturligvis også Vejrprogrammer til Iphone, Android og Symbian (Nokia).
    Men check lige om de også viser, hvornår solen står op og går ned, så du herved kender “den gyldne time”.

  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

